Slovenčina
livecasinorank.sk
  • Správy
  • Kasína podľa krajiny
  • Kasínový bonus
  • Kasínové hry
  • Možnosti vkladu
Menu
Live kasíno
Slovenčina

Prečo je klam hráča taký problém?

Správy

2020-11-07

Vždy sa môžeme dopustiť chyby a nezáleží na tom, koľko peňazí vyhráme počas hry, ktorú hráme, koľko máme žetónov alebo ako si myslíme, že sme dobrí. Jednou z najväčších chýb je uviaznutie v niečom, čomu sa hovorí klam hazardných hier, čo často vedie hráčov k vylúčeniu z online kasín. Najprv si uvedomíme, čo to je a ako tomu zabrániť.

Prečo je klam hráča taký problém?

Čo je klam hráča?

Mnoho ľudí, či už hrá na živé kasíno alebo dokonca v každodennom živote sa s najväčšou pravdepodobnosťou stretli s klamom hráča. Tento koncept je v zásade založený na viere, že je nepravdepodobné, že by sa po udalosti alebo sérii udalostí stala jednoduchá alebo pravá udalosť. Tento klam je v zásade úplne založený na predpoklade, že sa niečo stane, ak sa tak už nejaký čas nestalo.

Počiatky tohto omylu

Pôvod tohto klamu nie je v skutočnosti známy, ale ako prvý ho navrhol Amos Tversky, ktorý bol matematickým psychológom, a tiež Daniel Kahneman, ktorý bol psychológom. Analýzou kognitívneho správania, ako je psychológia hráča, dokázali obaja pripísať hráčsky klam nesprávnemu presvedčeniu, že hazardné hry sú niečo spravodlivé, čo by sa v prípade prehry alebo víťaznej série nejako napravilo.

Príklad tohto omylu

Najväčším príkladom omylu hráča v praxi je preskúmať ho v súvislosti s hodom mincou. Šanca, že hod žetónom padne na hlavu alebo na chvost, je 1: 1. Takže 20-krát hodíte mincou a zakaždým, keď pristanú so zdvihnutými chvostmi, pod klamom hráča by ste predpovedali, že ďalšie otočenie pravdepodobne pristane hlavám.

Bez ohľadu na to, koľkokrát minca obrátila chvosty, pravdepodobnosť, že minca otočí hlavy alebo chvosty, je stále 50%. Predchádzajúce hody nemajú skutočný význam pre budúce.

Ak sa tento omyl použije na ruletu, uvidíte, aké ľahké je sa do toho vtiahnuť. Pretože v tejto hre je šanca, že lopta dopadne na červenú, 50%. Ak by teda lopta po 10 po sebe nasledujúcich roztočeniach dopadla na červenú, pod týmto klamom by ste predpokladali, že pri ďalšom roztočení dopadne na čiernu. Pravdepodobnosť je však stále 50% pre obe farby.

Incident kasína v Monte Carle

Incident kasína v Monte Carle je jedným z najpopulárnejších príkladov klamu hráča. Pri hre rulety v roku 1913 dopadla lopta na čierny 26-krát za sebou. To bolo určite niečo nepravdepodobné, ale stalo sa to a hráči v tom čase predpokladali klam hráča a vsadili milióny proti čiernym, s odôvodnením, že séria skončí a nabudúce vyhrá červená. Ale nestalo sa tak. Black opäť zvíťazil a každý prišiel o svoje peniaze.

Hazardné hazardné hry a stratégie stávkovania

Napriek tomu, že ho ktokoľvek nenávidí, klam hráča sa pri niektorých hrách používa v niektorých stávkových stratégiách, väčšinou pri negatívnych progresívnych systémoch. Najobľúbenejší je systém Martingale, kde pri prehre zdvojnásobíte svoje stávky, aby ste mohli skutočne prehrať to, čo ste prehrali. Táto stratégia sa väčšinou používa v rulete.

Promo kasíno

--
null Country FlagCheckmark
Hrať teraz
-

Najnovšie správy

2021-10-16

Evolution uvádza na trh ďalšie Live Casino Studio pre hráčov z Michiganu

SprávyRead more
Závislosť na hazardných hráchPrehlásenieZodpovedné hranieZásady ochrany osobných údajovObchodné podmienkySitemap
© livecasinorank.sk 2021